ប្រធានបទ
ការត្រៀមខ្លួនតាំងពីកុមារភាព
អាហារូបត្ថម្ភ
ការសម្រាលកូន
គ្រួសារ​ ការងារ និងការកម្សាន្ត
សុខភាព និងសុខុមាលភាព

ប្រធានបទទាក់ទងនឹងគ្រួសារ ការងារ និងការកម្សាន្ត

ពេល​ពពោះជា​ដំណាក់កាលសំខាន់ណាស់​ តើ​អ្នក​គួរ​ដោះស្រាយ​រឿង​ការងារ​យ៉ាង​ម៉េចទើបល្អ?

អាការៈចង្អោរ អស់កម្លាំង និងឃ្លានមិនចេះចប់ នៅកន្លែងធ្វើការ អំឡុងពេលពពោះ ជារឿងធម្មតាទេសម្រាប់អ្នកម្តាយមានផ្ទៃពោះ ហើយជារឿយៗអាការៈបែបនេះកើតឡើងរយៈពេលយូរផងដែរ។ អ្នកត្រូវចងចាំថាធ្វើយ៉ាងណា ថែរក្សាសុខភាពផ្ទាល់ខ្លួន និងគភ៌ក្នុងផ្ទៃឲ្យបានល្អ។

ហេតុអ្វី​​ គួរហាត់ប្រាណពេល​ពពោះ?

អ្នកម្តាយពពោះគ្រប់គ្នាមិនគួរមើលរំលងការហាត់ប្រាណ និងការបញ្ចេញសកម្មភាពរាងកាយនោះទេ។ ខាងក្រោមនេះ គឺជាប្រភេទកីឡាក្រោមការណែនាំតាមបែបវេជ្ជសាស្រ្ត ដែលសក្តិសមសម្រាប់អ្នក ក្នុងអំឡុងពេលពពោះ និងអ្វីដែលអ្នកគួរតែពិចារណា។
កំណត់សម្គាល់សំខាន់៖
គ្មានអ្វីប្រសើរជាងការបំបៅកូនដោយទឹកដោះម្តាយតែមួយមុខគត់រហូតបាន៦ខែ និងបន្តការបំបៅដោះម្តាយរហូតបានអាយុ២ឆ្នាំ ឬលើសឡើយ។ យោងតាមអនុក្រឹត្យ 133។

ការចិញ្ចឹមកូនដោយបំបៅដោះ គឺជាទម្រង់ដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់ទារក ហើយផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ ជាច្រើនទៅដល់ទារក និងមាតា។ នៅក្នុងពេលត្រៀមបំបៅដោះ និងអំឡុងពេលបំបៅដោះ វាគឺជាការសំខាន់ដែល គួរតែទទួលទាន នូវរបបអាហារដែលមានតុល្យភាព និងសុខភាពល្អ។ ការបំបៅដោះ និងប្រើទឹកដោះគោផងរួមគ្នា នៅសប្តាហ៍ ដំបូងនៃជីវិត អាចកាត់បន្ថយការផ្គត់ផ្គង់នៃទឹកដោះ ហើយនឹងធ្វើឲ្យការបំបៅទឹកដោះមានភាព លំបាក។ ជានិច្ចកាល ត្រូវពិគ្រោះយោបល់ជាមួយអ្នកជំនាញថែទាំសុខភាពដើម្បីសុំដំបូន្មានអំពីការចិញ្ចឹមកូនរបស់អ្នក។ បើសិនអ្នកប្រើទឹកដោះគោម្សៅផ្សំតាមរូបមន្ត អ្នកគួរធ្វើតាមការណែនាំរបស់រោងចក្រផលិត ដើម្បីប្រើប្រាស់ឲ្យបានប្រុងប្រយ័ត្ន។