ប្រធានបទ
ការត្រៀមខ្លួនតាំងពីកុមារភាព
អាហារូបត្ថម្ភ
ការសម្រាលកូន
គ្រួសារ​ ការងារ និងការកម្សាន្ត
សុខភាព និងសុខុមាលភាព

ប្រធានទាក់ទងទៅនឹងអាហារូបត្ថម្ភ

អំឡុង​ពពោះ​ អ្នកមិនគួរ​ញ៉ាំ​អាហារ​ទាំង​នេះ​​ទេ!

ដូច​អ្នក​​ដឹង​ស្រាប់​ហើយ អំឡុង​ពេល​ពពោះ មិន​ស្រួល​ដូច​ពេល​ធម្មតា​ទេ សូម្បី​តែ​អាហារ​យើង​ញ៉ាំ ភេសជ្ជៈ​យើង​ផឹក សុទ្ធ​តែ​អាច​បង្ក​គ្រោះ​ថ្នាក់​ដល់​បេប៊ី​ក្នុង​ផ្ទៃ​យើង​គ្រប់​ពេល

អាហារ​ល្អៗ​ ​​សម្រាប់​អ្នកម្តាយ​កំពុង​ពពោះ គួរញ៉ាំ​ឲ្យ​បាន​ច្រើន

ចង់​ទទួល​បាន​របប​អាហារ​មាន​តុល្យភាព​អំឡុង​ពេល​ពពោះ អ្នកម្តាយ​ទាំង​អស់ គឺ​គួរ​តែ​ចេះ​ថ្លឹង​ថ្លែង​អាហារ​គ្រប់​ប្រភេទ​ឲ្យ​បាន​ត្រឹម​ត្រូវ
កំណត់សម្គាល់សំខាន់៖
គ្មានអ្វីប្រសើរជាងការបំបៅកូនដោយទឹកដោះម្តាយតែមួយមុខគត់រហូតបាន៦ខែ និងបន្តការបំបៅដោះម្តាយរហូតបានអាយុ២ឆ្នាំ ឬលើសឡើយ។ យោងតាមអនុក្រឹត្យ 133។

ការចិញ្ចឹមកូនដោយបំបៅដោះ គឺជាទម្រង់ដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់ទារក ហើយផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ ជាច្រើនទៅដល់ទារក និងមាតា។ នៅក្នុងពេលត្រៀមបំបៅដោះ និងអំឡុងពេលបំបៅដោះ វាគឺជាការសំខាន់ដែល គួរតែទទួលទាន នូវរបបអាហារដែលមានតុល្យភាព និងសុខភាពល្អ។ ការបំបៅដោះ និងប្រើទឹកដោះគោផងរួមគ្នា នៅសប្តាហ៍ ដំបូងនៃជីវិត អាចកាត់បន្ថយការផ្គត់ផ្គង់នៃទឹកដោះ ហើយនឹងធ្វើឲ្យការបំបៅទឹកដោះមានភាព លំបាក។ ជានិច្ចកាល ត្រូវពិគ្រោះយោបល់ជាមួយអ្នកជំនាញថែទាំសុខភាពដើម្បីសុំដំបូន្មានអំពីការចិញ្ចឹមកូនរបស់អ្នក។ បើសិនអ្នកប្រើទឹកដោះគោម្សៅផ្សំតាមរូបមន្ត អ្នកគួរធ្វើតាមការណែនាំរបស់រោងចក្រផលិត ដើម្បីប្រើប្រាស់ឲ្យបានប្រុងប្រយ័ត្ន។